Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Leuk beeld, maar denk dat het veel sterker wordt als je er rechts en onder er wat afhaalt en onderaan hetzelfde vertrekt in lijn van de bank uit de hoek rechts. Maar bewaar je beeld nog even, want zovele meningen hierover
Ik ben een tegenligger en begrijp (nog altijd) niet waarom er steeds moet geknipt of gepoetst worden voornamelijk in straatfotografie De eerste en waarschijnlijk de originele biedt de ruimte die sfeer geeft aan de inhoud welke ik als fantastisch ervaar. Die rode broek, dat is echt een blikvanger die de foto boeiend maakt. Van mij zeker een proficiat !
De update (2e foto) is inderdaad klassieker gekadreerd met misschien zelfs een evenwichtiger beeld. De eerste versie heeft voor mij meer karakter, het beeld is meer gewrongen maar dat past dan weer bij de houding van Jens.
Comment