Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het idee vind ik wel leuk, maar de achtergrond spreekt me niet erg aan. Misschien ook omdat deze niet scherp is.
Door naar onder te scrollen kreeg ik een beeld met de overkant van het perron er maar gedeeltelijk op (bovenaan stuk er af). Dat beeld vind ik dan wel een pak sterker.
Misschien eens proberen?
Laat me deze als een topper van een "straatgebeuren" beschouwen want de inhoud is fantastisch wat anderen er ook mogen over zeggen
Misschien was zwartwit een betere optie, dit moet je proefondervindelijk bekijken
Comment