Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mij er ook eens aan gewaagd om de jongste familietelg op de gevoelige plaat te zetten. Ik weet dat het tutje niet in de smaak zal vallen, de titel zegt waarom.
1/250-0.33ev-F4-50mm
Bedankt om te kijken
Last edited by Anaisje; 15 april 2014, 20:29.
Reden: probleem met link
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Zou opgelost moeten zijn nu. Te lang geleden dat ik gepost heb
Ik zie hem nu...En dat tutje valt zeker in de smaak, want dit maakt juist de foto Ik vind hem goed hoor, want je scherpte ligt daar waar ze moet liggen. Compositie is ook verder prima.
Is voor mij echt een natuurlijke foto, het leven zoals het is en echt een beetje troost met het tuttertje. De arm stoort me echt niet op die foto.
En nog proficiat hé met de jongste telg.
Allen bedankt voor de reactie's.
Dit kleintje is ons achternichtje.
@ Loeky, inderdaad met het doopkleedje aan.
@ GR de foto is een spontane opname zonder sturing vd ouders. De arm kan dan al wat zwaarder overkomen, maar geen idee hoe dit te vermijden is. Zo dat het troostende gebaar er toch op staat en de close up behouden blijft. Ik heb ook nog andere foto's met het kleintje er alleen op
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment