Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Grappige foto.
Zal ook geen sinecure zijn dit al rijdend vanop een fiets te doen.
Mocht dit mijn foto zijn zou ik hem vierkant maken en het gebeuren wat krapper kadreren. (Boven en onder wat af.)
Ben je ineens van een trits donkere boomkruin vanaf.
Maar...dat is maar een smaak gebonden idee waar je niet noodzakelijk akkoord moet mee gaan.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bedankt voor de leuke reacties.
Bedankt ook voor de tip, Brombeer. Ik heb me weerhouden om nog verder te croppen omdat het reeds een crop was (mijn fietsstuur stond erop ). Maar je hebt inderdaad wel gelijk dat er veel onnodige ruimte is boven- en onderaan.
Volg grappige foto, tractor en jogger gebonden aan eendezelfde snelheid, jogger heeft geen flauw benul dat ze waarschijnlijk de tractor belemmerd omwille van keiharde muziek in de oren en bovendien, hij kan haar niet voorbij schieten omwille de witte lijn.
Comment