Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De blauwe kamer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De blauwe kamer

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: De blauwe kamer

Hello Heylo, ben je in Leuven geweest ? Ik denk dit te herkennen. Prachtplaatje trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Hello Heylo, ben je in Leuven geweest ? Ik denk dit te herkennen. Prachtplaatje trouwens
      Is niet in Leuven, Loeky. Is een jachtslot in het zuidelijk gedeelte van het land.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

En een kopje koffie gedronken met de nodige versnaperingen
        Heb je veel ruisonderdrukking gedaan, je foto ziet er nogal "gestreken" uit ?
        grt. Ria

Comment

Ho, die jachttafereel met die honden aan de muur. De gang met die gekleurde vensters, houten vloer, zelfs die zetels maar niet het tafeltje... het deed me even denken aan het oud Museum te Leuven. De blauwe kamer zei me wel iets minder maar ze werd ook met een kleur genoemd, dat was zo in die tijd, maar de kleur was ik vergeten. Het is jaren geleden dat ik daarin nog geweest ben. Misschien moet ik toch ons oud museum nog eens gaan bezoeken. Maakt wel deel van het nieuwe M-museum. Ook al was ik onlangs nog in het museum, maar in dat stuk kon ik niet zijn. Mocht alleen eerste verdieping op, om te fotograferen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
            Heb je veel ruisonderdrukking gedaan, je foto ziet er nogal "gestreken" uit ?
            grt. Ria
            Misschien net iets teveel ja. Het zal altijd een heikel punt blijven, nietwaar? Voor de een teveel, voor de ander, ...... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Misschien net iets teveel ja. Het zal altijd een heikel punt blijven, nietwaar? Voor de een teveel, voor de ander, ...... .
              Normaal valt me zoiets ook niet op, maar hier kan je het toch goed zien. Er is geen enkel korreltje nog zichtbaar.
              grt. Ria

Comment

mooi in beeld Louis,tof grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
                X