Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zij zijn groot en ik ben klein Wat een verhouding Zit wat geel/bruin in, en als je dit weg'tikt' en schaduwen aanpast komen je blauwe bloemmetjes(achtergrond) in je compositie beter naar voren, ook het jasje van de dame wordt dan wit Eddy
Zij zijn groot en ik ben klein Wat een verhouding Zit wat geel/bruin in, en als je dit weg'tikt' en schaduwen aanpast komen je blauwe bloemmetjes(achtergrond) in je compositie beter naar voren, ook het jasje van de dame wordt dan wit Eddy
Mark Guy, ik ben het niet eens met je zienswijze om de foto kouder te maken.
Als je de methode "neutraal grijs" gebruikt heb je gelijk, maar, het is zonnig weer (kijk maar naar de schaduwen) en dan laat ik mijn foto warmer.
De jas van de dame, die met ons mee was, is trouwens niet wit.
Het blauw/paars van de hyacinten wordt ook genoeg overgesatureerd (vooral in SC).
Bedankt voor je reactie.
mvg,
Eddy
Mark Guy, ik ben het niet eens met je zienswijze om de foto kouder te maken.
Als je de methode "neutraal grijs" gebruikt heb je gelijk, maar, het is zonnig weer (kijk maar naar de schaduwen) en dan laat ik mijn foto warmer.
De jas van de dame, die met ons mee was, is trouwens niet wit.
Het blauw/paars van de hyacinten wordt ook genoeg overgesatureerd (vooral in SC).
Bedankt voor je reactie.
mvg,
Eddy
Duidelijk. Wilde hem ook niet kouder maken hoor, maar zonder enige vorm van saturatie een minimale correctie toepassen op het bruin/gele, waar er verder geen koude sfeer overheen kwam. Zal je eens een vb sturen via pb. Misschien dan iets begrijpelijker Natuurlijk heeft e.e.a. ook met kleursmaak te maken Eddy Dat is begrijpelijk hoor.
Last edited by Guest4; 15 april 2014, 13:51.
Reden: aanpassing tekst.
Weer eentje dat zo anders is dan deze die we hier gewoonlijk zien van 'het blauw'.
Knap door het kronkelende pad en de dames op de foto zijn hier wel degelijk een meerwaarde.
Mooi weeral .
Groetjes
Comment