Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zebra (voorheen 'Zwart-Wit')
Collapse
X
-
-
Re: Zwart-Wit
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtStaat al tijdje op de 2e pagina, dus even duwtje geven
Ik vind het persoonlijk één van je mindere foto's in z/w. Ik snap je bedoeling in je diagonalen en dat je verwijst in je titel naar z/w. Toch vind ik dan niet de exprassie van zwart wit terug in de foto.
De broek heeft het wel, maar de strepen daarentegen zijn niet het contrast wat ik ervan zou verwachten Waren ze egaal wit, was het wat anders geweest.
Schiet me nu niet dood hé Maar ik wissel hier ook wel eens af met foto's, waarvan ik naderhand denk, tja de comments zijn wel terecht want dit heb ik totaal verkeerd ingeschat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk had hem al gezien Rasp Wilde eigenlijk de comment besparen Maar eigenlijk is dat lariekoek van mij, want eerlijk duurt het langst.
Ik vind het persoonlijk één van je mindere foto's in z/w. Ik snap je bedoeling in je diagonalen en dat je verwijst in je titel naar z/w. Toch vind ik dan niet de exprassie van zwart wit terug in de foto.
De broek heeft het wel, maar de strepen daarentegen zijn niet het contrast wat ik ervan zou verwachten Waren ze egaal wit, was het wat anders geweest.
Schiet me nu niet dood hé Maar ik wissel hier ook wel eens af met foto's, waarvan ik naderhand denk, tja de comments zijn wel terecht want dit heb ik totaal verkeerd ingeschat.
Comment
-
Ik zie het nu pas. Nou qua beeld vind ik het heel goed gevonden. Met aandacht commentaar van MGfoto gelezen. Wat wil je maken ? Een zw foto of echt een zw effect. Ik maak daar wel een verschil in. Bij zw foto heb je ook een schakering van grijstonen. Bij het effect zwart wit mogen alleen deze tonen te zien zijn.
Nu voor zw foto zou ik nog wat prutsen aan de curven. De broek krijg dan meer doortekening en wat wit moet wordt echt wit.
Aan jou de keuze.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtHmm, ik kan het niet goed opmaken uit je verwoording en wil het ook niet verpesten voor de rest, maar ben je zeker dat je alles gezien hebt in deze foto? Ik had nog een alternatieve titel, maar dan vond ik het er iets te dik op liggen.
Comment
-
De opmerkingen zijn terecht. Jammer dat de titel de kijker extra kritisch maakt. Het liefst laat ik eigenlijk de titel leeg, maar hier ben je verplicht iets te verzinnen.
Het alternatief voor deze foto had 'Zebra' geweest.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtDe opmerkingen zijn terecht. Jammer dat de titel de kijker extra kritisch maakt. Het liefst laat ik eigenlijk de titel leeg, maar hier ben je verplicht iets te verzinnen.
Het alternatief voor deze foto had 'Zebra' geweest.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maar geeft toch niet maat, het hoeft ook niet allemaal vanzefsprekend te zijn, een foto wordt door zovele ogen anders bekeken dan dat je dit zelf eigenlijk zou willen.
Comment
Comment