Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gazet, wijntje en snack + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gazet, wijntje en snack + up

Last edited by karabinier; 14 april 2014, 18:23.

Re: Gazet, wijntje en snack

Leuke omzetting Rudy. Kijk eens of je in het verticaalperspectief nog iets kunt doen en links(ook boven) stukje eraf zodat je leuning mooi uit de hoek komt. De lege stoel heeft geen meerwaarde in je beeld. Iets meer na-verscherpen naar de verkleining..denk ik

Comment

Marc, uit de hoek en verscherpen heb ik geprobeerd, ben nog niet zo goed in bewerken.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
        Marc, uit de hoek en verscherpen heb ik geprobeerd, ben nog niet zo goed in bewerken.....
        Je hebt boven wel ietsie teveel eraf gehaald(had de lijn/voeg laten staan), maar das niet zo erg Rudy Ik vind de update nu meer expressie uitstralen op je onderwerp(en) Je verscherping maakt de foto aangenamer om naar te kijken.

Comment

Vind dit op zich een mooie foto doch vind ik in de update het hoofd wat(te) licht geworden en ook het zwart wat dichtgelopen. Toch een leuk beeld!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

tof beeld
            Niet geschoten is altijd mis ...

Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Comment

mooie up.
              Ik hou nogal van donkere foto's dus mij stoort het meer dichtgelopen zwart niet
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X