Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Update achter link: http://postimg.org/image/jighoj3yb/ Iets minder blauw en randjes gesneden(is beperkt omdat anders de kleur van de bewerking verdween)
Hieronder: ORIGINEEL
Last edited by Guest4; 13 april 2014, 21:20.
Reden: tekstfout
Mooie foto en bewerking.
Ik zou wel wat blauwe zweem uit de foto halen, zeker uit het oogwit.
Knap dat contact met de fotograaf.
mvg,
Eddy
Is een bewerking met een lichte hdr tint, waar het blauw idd. doorloopt. Het iets van het blauw verminderd, maar helemaal weg kon niet omdat dan de kleurbewerking wegebte. Ik heb ook de originele foto achter een link gezet.
Bedankt voor de reactie's en tips. Excuses, maar dit is geen truucje om mijn topic naar boven te brengen, maar een vorm van beleefdheid naar hun toe die de moeite namen om te reageren Het is nu eenmaal zo bij BD dat dit plaatsvindt wanneer je ergens op reageert, en ik en vele anderen kunnen daar niets aan doen of veranderen
Bedankt voor de reactie's en tips. Excuses, maar dit is geen truucje om mijn topic naar boven te brengen
Daar is toevallig op een ander forum waar ik dikwijls kom heel wat commotie over geweest deze week.
Nu hebben ze daar afgesproken om bij het plaatsen van een nieuwe foto de mensen te bedanken die reageerden op hun vorige foto.
Wat de foto betreft, op en top straatfotografie
Comment