Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Niet mijn ding
Collapse
X
-
-
Re: Niet mijn ding
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtIk vindt het heel mooi. Niets op aan te merken. Erin gevlogen ?Heel stil daarboven. Bedankt voor de reactie
Comment
-
Prachtige foto en mooie tinten.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Deze hoeft zelfs niet symmetrisch te zijn Mark, het is een knappe foto op zicht !! Heel erg knap gezien en vastgelegd
Mvg John
Comment
-
-
niks voor mij in zo,n ding.
maar jij hebt er toch maar een mooie opname van gemaakt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtniks voor mij in zo,n ding.
grt,bouk.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
mooie foto
Kan eigenlijk niet symmetrisch zijn, zo'n ding.
maar wel erg mooi.
(2x mooi geschreven)
nu 3x
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtPrachtige foto en mooie tinten.
Mvg,
EddyOorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtzou je het nog eens wagen ?Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtDeze hoeft zelfs niet symmetrisch te zijn Mark, het is een knappe foto op zicht !! Heel erg knap gezien en vastgelegd
Mvg JohnOorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtFractie van mm. onderaan, daar komen de lijnen niet in de hoeken
grt Ria
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMij krijg je daar niet in!
Je durfde niet naar onder te kijken, dus heb je maar naar boven gefotografeerd, geef maar toe
Mooi gedaan hoor, lijkt me helemaal niet simpel.Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtniks voor mij in zo,n ding.
grt,bouk.Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht+1. Knap en chapeau voor je moed om daarin te kruipen!Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmooie foto
Kan eigenlijk niet symmetrisch zijn, zo'n ding.
maar wel erg mooi.
(2x mooi geschreven)
nu 3xHeb je gelijk in, kan eigenlijk weinig symmetrie in zitten
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAan je opname is niets op te merken, je hebt dat abstract geval goed uitgevoerd.Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtMss niet uw ding, maar het levert wel een knappe foto op.
Mvg.
Comment
Comment