Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel leuk gedaan. Ik vind het contrast tussen de kleuren en het witte van de mist heel knap. Het is eens wat anders ! Voor mij dus een zeer geslaagde opname.
Mvg john
Je hebt je kleurtoning heel netjes opgewaardeert en niet in de verleiding gekomen om tever te gaan Ik zou wel de bomen recht zetten, heb het zelf even gedaan en dat is toch een stuk mooier hoor Foto verdient dit zeker Mooi plaatje Eric.
Véél beter dan je vorige Eric.
De verticale perspectiefvertekening nog corrigeren (zie MGfoto) en de saturatie wat verminderen (want zo blauw/paars zijn ze niet).
Mooie compo
mvg,
Eddy
Dag Eddy,
Niet zo blauw ok, maar vanmorgen met de mist en het aanwezige licht + dan nog eens dat de boshyasinten in volle bloei staan zijn ze wel meer blauw dan paars.
Toch de saturatie wat naar beneden gehaald.
Grtjs
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Eric VanneromBekijk bericht
Dag Eddy,
Niet zo blauw ok, maar vanmorgen met de mist en het aanwezige licht + dan nog eens dat de boshyasinten in volle bloei staan zijn ze wel meer blauw dan paars.
Toch de saturatie wat naar beneden gehaald.
Grtjs
Eric
Prima update en ik weet het van vanmorgen. De helft van Cameraclub Halle liep daar rond.
Mvg,
Eddy
Comment