Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schaap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schaap

Re: Schaap

Deze is al een pak beter, maar nog niet wat het moet zijn. Kijk bovenaan deciaren zijn overbelicht, ook plaats bij het oortje, wat goed is al de kleur van het schaap, al kan het verscherpen ook beter.
    Zal me eerst hieraan houden.
    Tip die ik ook aan iemand anders gaf, zet je in felle zo'n op zo laag , zet je toestel eerst op P. Bekijk wat voor instelling deze je als raad geeft. Stel,je diafragma hierop af en maakt er een paar met de stops + 1, 2, 3 ... En nadien - 1, -2, -3...
    Zie wat er gebeurd. Het is te vertellen welke je moet gebruiken want alles hangt af van de lichtstrafte en hoe je toestel,werd ingesteld. Dus zal je het zelf moeten leren inschatten.
    Verander ook soms eens de F . Zo zie je hoe deze inspeelt op je sluiter.
    Veel oefenen, soms bijschaven met computerprogramma.

Succes, deze is al iets beter

Comment

Re: Schaap

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Deze is al een pak beter, maar nog niet wat het moet zijn. Kijk bovenaan deciaren zijn overbelicht, ook plaats bij het oortje, wat goed is al de kleur van het schaap, al kan het verscherpen ook beter.
      Zal me eerst hieraan houden.
      Tip die ik ook aan iemand anders gaf, zet je in felle zo'n op zo laag , zet je toestel eerst op P. Bekijk wat voor instelling deze je als raad geeft. Stel,je diafragma hierop af en maakt er een paar met de stops + 1, 2, 3 ... En nadien - 1, -2, -3...
      Zie wat er gebeurd. Het is te vertellen welke je moet gebruiken want alles hangt af van de lichtstrafte en hoe je toestel,werd ingesteld. Dus zal je het zelf moeten leren inschatten.
      Verander ook soms eens de F . Zo zie je hoe deze inspeelt op je sluiter.
      Veel oefenen, soms bijschaven met computerprogramma.

Succes, deze is al iets beter

We blijven proberen! Dankje voor de nuttige tips!!!!

Comment

Working...
      X