Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het zal we je bedoeling geweest zijn dit geheel zo 'soft' (zoals ze dit zo mooi noemen) weer te geven, maar ik ben toch meer voor het naturelle.
Ik heb gisteren gehoord dat er ook heel wat van dat blauw te zien is in bepaalde bossen rond Kluisbergen, Brakel, en zelfs in het kleine bosje in Tiegem.
Toch wat dichterbij voor sommigen dan Halle.
Groetjes
Al bedankt voor de meningen, kan ik enkel maar verder uit leren.
Het was inderdaad de bedoeling om de foto 'soft' te maken om meer sfeer en geheimzinnig te maken.
Dit effect is natuurlijk een keuze die een aantal mensen direct doet afhaken.
De focus op de eerste boom had inderdaad beter geweest zoals Loeky meld.
@ Djivan: ik woon op nog geen 5km van het Hallerbos dus logische locatie voor mij.
Maar inderdaad de mooie blauwe bloemetjes zijn op meerdere plaatsen te bezichten.
Ronald De Neve - Leef het moment, bewaar de herinnering.
Nou, totaal anders, deze ondanks de felle kleuren mag ik wel. Past in ieder geval beter bij de scherpere boom. Felle contrasten vind ik,ook,iets hebben. Ja deze versie spreekt me wel aan.
Natuurlijk kun je ook nog iets uitproberen, lijkt me zelfs interessant iets te maken tussen foto nr 1 en nr 2. Dan kunnen we nog eens kiezen.
Heel goed geprobeerd door naast het klassieke er wat sfeer in te brengen, dergelijke stijlen doen het meestal goed en is persoonlijk (zoals met velen). Volgens mij ga je de mist in door die ene boom te veel te accentueren wat niet nodig is naar de inhoud van je foto.
Comment