Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dochterke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dochterke

    mijn dochterke



    graag opmerkingen, dank u
    Nikon D3200
    Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
    SB-700

  • #2
    Re: dochterke

    niemand een opmerking? goeie raad?
    sorry dat ik jullie tijd verkwansel
    als er een moderator mee leest: delete mijn profiel aub. Als beginnend hobbyist mag je niets leren blijkbaar
    Nikon D3200
    Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
    SB-700

    Comment


    • #3
      Re: dochterke

      leuk shot, maar wat meer scherpte op de oogkes had gemogen.
      wel moeilijk met een F1.8 de scherpte op de juiste plaats te pakken.
      oja....geduld is ook hier op BD een schone zaak.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: dochterke

        bedankt voor de reactie.

        Heeft niets met geduld te maken. De foto was al genoeg bekeken.
        Ik heb veel liever slechte commentaar dan helemaal niets.
        Ik ga er niet over verder discussiëren maar ik had gehoopt om als hobby-fotograaf met veel te weinig tijd om hier iets te mogen leren.
        Sorry
        Nikon D3200
        Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
        SB-700

        Comment


        • #5
          Re: dochterke

          Oorspronkelijk geplaatst door FilipZana Bekijk bericht
          .....

          Heeft niets met geduld te maken. De foto was al genoeg bekeken.
          dat zegt helemaal niets hoor.
          de meeste kijkers zijn hier geen lid en kunnen dus geen reactie geven, maar tellen wel mee als kijker.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: dochterke

            Iedereen is ooit begonnen...
            Om verder te gaan op het schermpje van mijn samsung smartphone.... probeer om altijd scherp te stellen op de ogen. Laat altijd ruimte in de kijkrichting. Zoek ook eens rembrandtlight op, schaduw geeft diepte in een portret. Kinderen zijn geen makkelijke opgave, ze zitten niet stil en poseren niet. Op youtube zijn veel filmpjes te vinden. Gebruik bij kinderen geen te lange sluitertijd, zelf hanteer ik 1/180 -1/250.
            Last edited by bvphotography; 9 april 2014, 10:09. Reden: aanvulling
            Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

            Comment


            • #7
              Re: dochterke

              Dus jij post 's avonds een foto en verwacht dat er 'smorgens al tonnen commentaren opkomen?
              Over ongeduldig gesproken. En dan nog zo'n onbeleefde commentaar.
              Kijk, je hebt wel het beoogde effect; je krijgt commentaar op je foto.
              Maar leer op fora even geduld te hebben. Telt trouwens voor het leven in het algemeen.

              Over je foto: tis een mooie, maar net zoals ik de fout maakte in het begin, F 1.8 is inderdaad wat te krap. Die is gemaakt met je 50 mm zie ik, ik had exact hetzelfde voor met mijn Plastic Fantastic 50 mm van Canon in het begin.

              IZ.
              Last edited by Izzy HaveMercy; 9 april 2014, 10:16. Reden: aanvulling
              For Greater Good - Ambient Music for the Masses

              Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

              Comment


              • #8
                Re: dochterke

                Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
                Dus jij post 's avonds een foto en verwacht dat er 'smorgens al tonnen commentaren opkomen?
                Over ongeduldig gesproken. En dan nog zo'n onbeleefde commentaar.
                Kijk, je hebt wel het beoogde effect; je krijgt commentaar op je foto.
                Maar leer op fora even geduld te hebben. Telt trouwens voor het leven in het algemeen.

                Over je foto: tis een mooie, maar net zoals ik de fout maakte in het begin, F 1.8 is inderdaad wat te krap. Die is gemaakt met je 50 mm zie ik, ik had exact hetzelfde voor met mijn Plastic Fantastic 50 mm van Canon in het begin.

                IZ.
                toch vreemd dat er dan wel goeie raad komt, niet???
                bedankt voor uw reactie waaraan ik dus veel heb
                Nikon D3200
                Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
                SB-700

                Comment


                • #9
                  Re: dochterke

                  lol om 21u posten en om 10u30 al een 2de emo post om je profiel te laten verwijderen. geduld is een mooie deugd zowel bij het maken van foto's als bij het wachten op reacties erop. Dit is een forum, niet facebook waar je elke paar seconde te horen krijgt hoe geweldig die foto is. als je na een dag of twee nog geen reactie hebt gekregen dan kan je achter feedback vragen.

                  Wat er 'fout' was aan de foto is reeds gezegd. mss er ook op letten dat je niet door ledematen snijd zoals hier door het handje.
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: dochterke

                    dank u, ik heb het nu wel begrepen dat ik een beetje meer geduld aan de dag mag leggen

                    bedankt voor de reactie
                    Nikon D3200
                    Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
                    SB-700

                    Comment


                    • #11
                      Re: dochterke

                      Laat het je zeker niet afschrikken om nog mooie foto's te plaatsen hoor

                      Laat maar komen!

                      IZ.
                      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                      Comment


                      • #12
                        Re: dochterke

                        Ik zou graag reageren maar ik heb veel te weinig ervaring om hierover te oordelen. Ik ben hier om te leren van andere hun fouten

                        Comment


                        • #13
                          Re: dochterke

                          Nou wat ik ook hier zou aanraden rechts wat meer ruimte te laten. Hoeft niet altijd hoor maar bij deze houding denk ik dat het leuker kijken wordt, nu heb ik een beetje de indruk, draait ze haar hoofd en haar zicht is belemmerd.

                          Comment

                          Working...
                          X