Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hortus Haren
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hortus Haren
Als je wil Michel kan je, het bankje en de bestelwagen(gebouw?) wegtoveren, de schaar van Louis gebruiken en de reflecties behandelen.
De foto zal beter verzorgd zijn maar of hij echt beter is, daar oordeel jezelf maar over.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Re: Hortus Haren
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtWe gaan nie te veel zagen MichelTis goe, alleen da bankske links..Derop of deraf
en ik ben idd een tijdje weg geweest: geen tijd!!!! Erg hé
maar mijn nieuwe pc had een slecht moederbord en dat diende nog vervangen te worden.
zou je geloven dat ik dat bankje nog niet eens had opgemerkt?
Maar je hebt gelijk, het zou er helemaal moeten opgestaan hebben.
Of toch niet?
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtIk heb altijd een schaar in mijn fototas steken.
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEenvoudig maar mooi. Bankje mag blijven voor mij.
Enne.....is er daar rechts al geen bankje of iets anders weggepoetst ?
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAls je wil Michel kan je, het bankje en de bestelwagen(gebouw?) wegtoveren, de schaar van Louis gebruiken en de reflecties behandelen.
De foto zal beter verzorgd zijn maar of hij echt beter is, daar oordeel jezelf maar over.
mvg,
Eddy
heb ik geprobeerd, maar het oogt niet echt 'mooi'Last edited by noenkelMi; 7 april 2014, 23:44.
Comment
-
Comment