Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna symmetrisch

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bijna symmetrisch

7.3 mm (42 mm) - 1/500 sec. - F 3.2 - ISO 105

Bedankt om te kijken en voor de eventuele opmerkingen.

Re: Bijna symmetrisch

mooi
    al denk ik dat je een beetje lensvertekening hebt;
    ofwel waren die palen in 't echt ook iets naar binnen gebogen.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Wat voor camera heeft u gebruikt? Er staat geen exif in de foto. Je instellingen vind ik vreemd iso 105??, 1/500 en f3.2, en ik vermoed dat dit een compactcamera is geweest

Comment

Heel mooi, en scheve palen........de houten palen die enkele jaren in de grond staan en perfect recht blijven moeten volgens mij nog uitgevonden worden .
        En al is het eventueel een beetje vertekening, ze stoort me helemaal niet.
        Volgens mij dient de foto iets naar rechts gekanteld te zien aan de koppen van de vier eerste palen, maar bij de derde staan ze dan weer gelijk....maar ja wie zegt dat ze allemaal even diep zitten, das ook weer zo iets.
        Groetjes

Comment

De lensvertekening is gecorrigeerd met PSE 12, verder heb ik geprobeerd voor het rechtzetten een gulden middenweg te vinden tussen kromme en scheve palen.
          Als de ene paal recht staat is andere dan weer scheef en omgekeerd, de palen zijn inderdaad een beetje naar binnen gebogen.
          Ze staan dan ook al jaren in weer en wind.

De foto is genomen met een Nikon P80 in de P stand.
          Dit is niet mijn normale werkwijze maar ik moest rap zijn, er passeerd daar namelijk nogal wat volk.

Comment

Working...
          X