Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel mooi en subtiel die lucht, wat het woestijnzand met het licht ten goede komt Het licht is overal anders en dat zie je vaak terug in dit soort foto's.
Bedankt voor de leuke reacties.
@eddy007 ik heb de foto gespiegeld en ik heb er een "raar" gevoel bij, waarschijnlijk omdat ik die duin gezien heb zoals hij gefotografeerd is. Hoe kom je op het idee om hem te spiegelen, we kijken toch van links naar rechts ?
grt. Ria
Bedankt voor de leuke reacties.
@eddy007 ik heb de foto gespiegeld en ik heb er een "raar" gevoel bij, waarschijnlijk omdat ik die duin gezien heb zoals hij gefotografeerd is. Hoe kom je op het idee om hem te spiegelen, we kijken toch van links naar rechts ?
grt. Ria
We kijken idd. van links naar rechts en van boven naar beneden en daarom zie ik liever de bomen en het mooiste licht rechts.
Rechts is dan het rustpunt in je foto maar ik begrijp dat het voor jou en nu ook voor de anderen raar zal overkomen.
Het sterkste punt in een neutrale foto is het 1/3 punt rechts beneden.
mvg,
Eddy
We kijken idd. van links naar rechts en van boven naar beneden en daarom zie ik liever de bomen en het mooiste licht rechts.
Rechts is dan het rustpunt in je foto maar ik begrijp dat het voor jou en nu ook voor de anderen raar zal overkomen.
Het sterkste punt in een neutrale foto is het 1/3 punt rechts beneden.
mvg,
Eddy
Bedankt voor uw toelichting het was leerrijk voor mij en waarschijnlijk ook voor anderen. Ik heb een update geplaatst
grt. Ria
Voor mij kijkt de update prettiger.
In het origineel heb ik het gevoel naar een leeg vlak te kijken, bij de update kijk ik eerst naar de boom en dan naar de rest van de foto.
Comment