Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cortebroek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Cortebroek
Zonder naar je exif gegevens te hebben gekeken, kon ik direct zien..Dit zijn de warme bruine tinten van een canonDeze kleuren vind ikzelf wel aardig voor dit formaat(zou iets minder mogen aan bruintint, maar is smaak hoor), hoewel ik meer landscape had willen zien, maar denk dat er storende factoren aanwezig waren links?
-
Mooi warm licht.
Mooie kleuren.
Ik denk ook een beetje teveel verscherping Marcel.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtHeel mooi licht heb je te pakken, maar denk dat de foto een beetje teveel verscherpt is.
grt. Ria
mvg
marcel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtIk heb een update geplaatst met aangepaste verscherping
mvg
marcel
(Je mag de update onder de originele zetten)
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Een mooie met prachtige kleuren. De update is minder verscherpt, maar ik vond zelfs de originele kunnen, misschien wel omdat ik soms in hetzelfde bedje ziek ben......oververscherpen nl.. Mooi compo met die wegdraaiende aardappelbermen
.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtJa Marcel, dat is veel beter.
(Je mag de update onder de originele zetten)
mvg,
Eddy
mvg
marcel
Comment
-
mooie foto met warme kleuren,
inderdaad een tikkeltje te scherp.
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtIk heb op het verkeerd knopje gedrukt, is me nog overkomen.
mvg
marcel
Comment
-
Comment