Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Honger
Collapse
X
-
-
Re: Honger
Terug knap beeld.
Omzetting is smaak en ik zie die liever dan het kader.
De toning is knap.
Mvg,
EddySmaken verschillen
-
Mooie afbeelding en zeer passende bewerking. Ik vind het woordje "Honger" zeer veel aandacht vragen misschien een paar corpsjes kleiner en los van de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtTerug knap beeld.
Omzetting is smaak en ik zie die liever dan het kader.
De toning is knap.
Mvg,
EddyOorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooie afbeelding en zeer passende bewerking. Ik vind het woordje "Honger" zeer veel aandacht vragen misschien een paar corpsjes kleiner en los van de foto?Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtNaar een Ciske de rat-periode, mooi!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtZeer mooi uitgebeeld. Ga voor up, al had ik wat meer ruimte achter hand gegeven.
Comment
-
Een mooi portret met een knappe bewerking.
Mvg john
Comment
-
U vraagt, wij draaien..
Heel grappig dat de update zonder kader zo kaal lijkt??? Op de één of andere manier heeft het kader bij de originele foto in mijn hoofd al een onlosmakelijk geheel gevormd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtEen mooi portret met een knappe bewerking.
Mvg john
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtU vraagt, wij draaien..
Comment
-
Omzetting met kader,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
O dat zou mooi staan in mijn ouderwetse cinema-zaal!
Zonder kader of met, maakt me niet uit.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
De derde (enkel kader) vind ik de beste. Het kader hoort er voor mij echt wel bij.
Lijkt wel een krantenknipsel uit die tijd.
Tof gedaan.
Comment
Comment