Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drie op het IJ

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drie op het IJ

Blik vanachter Amsterdam Centraal op het IJ. Schitterend gebouw trouwens.

Canon EOS 600D
    EF85mm f/1.8 USM
    ƒ/5.6
    85.0 mm
    1/1250
    ISO 100
    Canon 600D - Sigma 30 1.4 Art - Canon 50 1.8 - Canon 85 1.8 USM - Canon 18-55

Re: Drie op het IJ

Ik zou het beeld wat meer helder proberen te maken, het wit wat oplichten.
    Ik denk dat dan meer een scheiding gaat krijgen tussen de 3.
    Trouwens goed gespot!!

Groeten
    Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricVanD Bekijk bericht
      Ik zou het beeld wat meer helder proberen te maken, het wit wat oplichten.
      Ik denk dat dan meer een scheiding gaat krijgen tussen de 3.
      Trouwens goed gespot!!

Groeten
      Eric
      Hallo Eric, wat bedoel je exact. Minder contrast en zwart en het water minder donker te maken? Ik heb zelf juist voor dit effect gekozen, zodat het wit van het gebouw en de boten er juist uitspringt.

mvg,

Ruud

Comment

Het mooie gebouw + die kleine boot alleen in beeld en dan volledig, ja, maar de grote is er voor mij wat te veel aan.
        Staat er maar half op, en gelukkig maar, want anders zagen we niks van het mooie gebouw, de weerkaatsing van de zon op die grote boot is ook nogal fel.
        Ik zou me beperkt hebben tot één onderwerp, een boot of het gebouw en maximaal de kleine boot en het gebouw, nu zijn er voor mij teveel onderwerpen, waarvan er geen enkel sterk genoeg is om te primeren.
        Ik ken natuurlijk de situatie ter plaatse niet, wat er mogelijk is of niet.
        Groetjes

Comment

Kan me daar goed in vinden, de grootte van de veerpont maakt het heel aanwezig. Ik denk dat wanneer het "pontje" verder weg zou zijn het de foto ten goede zou komen (of gewoon weg). Echter vond ik de diagonale lijn leuk in deze foto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuudJB Bekijk bericht
            Kan me daar goed in vinden, de grootte van de veerpont maakt het heel aanwezig. Ik denk dat wanneer het "pontje" verder weg zou zijn het de foto ten goede zou komen (of gewoon weg). Echter vond ik de diagonale lijn leuk in deze foto.

Met die diagonaal heb je wel een punt Ruud, maar het is niet omdat ik 'iets vind', dat het daarom juist is hé .
            Het is en blijft altijd de foto van TS waar ik gewoon mijn mening over schrijf.
            Ik herhaal het hier (misschien tot vervelens toe), maar zoveel mensen zoveel meningen..... en maar goed ook.
            Groetjes

Comment

Nee zeker, maar laat ik het zo zeggen, ik begrijp de "kritiek". Ik ben juist lid van dit forum om kritieken te ontvangen en beoordeeld te worden. Niet om veren in m'n... nouja je begrijpt het. Leer je alleen maar van.

Comment

Working...
              X