Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

    Tja, ik vind het eigenlijk ook mooi. Natuurlijk zijn die van Blackb@ndit mooier, minder druk enz... Maar hij is een senior-senior-senior, en hier hebben we toch te maken met een straffe junior.

    Comment


    • #17
      Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

      Dan moeten we allemaal de camera maar aan de wilgen hangen.
      Er is waarschijnlijk altijd wel ergens een mooier te vinden.

      Comment


      • #18
        Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

        Mooi is een persoonlijke kwestie, mij stoort het niet dat Jos die andere mooier vind, dat is zijn mening en die respecteer ik.
        Uiteindelijk is de foto niet zo zwaar bewerkt als hij er uit ziet, het is geen HDR, ik heb vooral gespeeld met de sliders van highlights en shadows.
        Bedankt allemaal voor de vele positieve reacties.

        Groeten,

        Eric

        Comment


        • #19
          Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

          Voor mij geslaagd.
          Mvg.

          Comment


          • #20
            Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

            Oorspronkelijk geplaatst door EricVanD Bekijk bericht
            Mooi is een persoonlijke kwestie, mij stoort het niet dat Jos die andere mooier vind, dat is zijn mening en die respecteer ik.
            Uiteindelijk is de foto niet zo zwaar bewerkt als hij er uit ziet, het is geen HDR, ik heb vooral gespeeld met de sliders van highlights en shadows.
            Bedankt allemaal voor de vele positieve reacties.

            Groeten,

            Eric
            Ik vind dat je uitstekend met de sliders "gespeeld" hebt.

            Mij verbaast het wel dat er een link geplaatst wordt naar een foto die beter gevonden wordt. Voor iedere foto die op BD geplaatst wordt is er wellicht een betere te vinden in het archief van BD. Als we dat allemaal gaan doen wordt dat de "dood" voor de fotobeoordeling.

            Beetje offtopic maar ik moest het toch even kwijt.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #21
              Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

              Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
              ... Mij verbaast het wel dat er een link geplaatst wordt naar een foto die beter gevonden wordt. Voor iedere foto die op BD geplaatst wordt is er wellicht een betere te vinden in het archief van BD. Als we dat allemaal gaan doen wordt dat de "dood" voor de fotobeoordeling. ...
              Ik vond geen betere manier om duidelijk te maken dat dit soort fotografie ook kan zonder overdreven bewerking. Toegegeven, een kwestie van smaak.
              Dat topic heeft ook een didactische waarde. Voor diegenen die verder willen lezen, staan er heel wat tips in verband met nachtfotografie.

              Neem me niet kwalijk.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #22
                Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

                Mooie compositie, reflectie en kleuren, maar ook ik vind de bewerking naar mijn smaak iets erover.
                Mvg john
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                Comment


                • #23
                  Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

                  volg john,grts,Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #24
                    Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

                    Heerlijke foto!
                    Lekker scherp, kleuren spatten eraf, lucht is mooi, alles klopt gewoon.
                    En over de bewerking, ik hou wel van een iets hardere bewerking!
                    Dus, gewoon top!
                    Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
                    You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

                    Comment


                    • #25
                      Re: De nieuwe kaai (Turnhout) bij valavond

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Ik vond geen betere manier om duidelijk te maken dat dit soort fotografie ook kan zonder overdreven bewerking. Toegegeven, een kwestie van smaak.
                      Dat topic heeft ook een didactische waarde. Voor diegenen die verder willen lezen, staan er heel wat tips in verband met nachtfotografie.

                      Neem me niet kwalijk.
                      Respect voor deze reactie!
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment

                      Working...
                      X