Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe lichtsterkte, die X100S, en dat om 22u29! Of staat je klok nog niet juist ingesteld
Mooi vastgelegd, benieuwd wat haar zo deed lachen.
Deze Fuji X100s met een 23mm 2.0 is het toestel dat ik nu al een half jaar meeneem in de steden om straatfotografie te doen en zelfs architectuur.
Het weegt 445g incl. de batterij en je valt niet op.
Het uur is natuurlijk niet juist, het was zondag ll. iets na 11u.
Haar vriendin deed haar glimlachen, wat ik een meerwaarde vond aan de foto. Nu kunnen de anderen wel niet meer fantaseren.
mvg,
Eddy
Mooie straatfotografie, mooi scherp en ik vind het wel een grappige foto.
Ik stel me de vraag of een groter diafragma misschien nog beter had geweest. (beperktere DOF)
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Ook een hele knappe, vooral het licht dat op haar gezicht valt en de spontane glimlach doen het hier voor mij.
Scherpte is ook om te snijden, ben onder de indruk van dat toestel.
Comment