Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik weet niet goed wat van deze te denken Eddy. Kleuren en scherpte zijn top, maar ik heb het wat moeilijk met de compo.
Toog en benen afgesneden, luchter half afgesneden....maar misschien ben ik wel weer te ouderwets en/of te veel volgens de regeltjes bezig, zegt men dan .
Groetjes
Niks mis met deze foto voor mij. Dit is straatfotografie (hier in een winkel), en dan mag er al eens gesneden worden in bepaalde dingen.
Bij straatfotografie moet alles nogal vlug gaan. Ikzelf doe het toch ook op deze manier.
Mvg.
Ik gebruik voor mijn straatfotografie de laatste 6 maanden een 23mm(35mm) vast brandpunt lens.
Daardoor wordt ik wel verplicht om te snijden, anders moest ik hier buiten de winkel gaan staan en verlies je het contact. Snijden in straatfotografie stoort mij niet.
Het is een drukke foto, ik wou het overdadige aanbod weergeven en toeristen die dat kopen en te duur betalen (36 euro de kg voor wat snoep).
Meer moet men er niet achter zoeken.
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
Voor de rest, lees mijn handtekening.
mvg,
Eddy
Comment