Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoeken en kanten
Collapse
X
-
-
Re: Hoeken en kanten
Mooi beeld, ik zou hem nog een stuk croppen zodat de linkerbovenhoek samenvalt met de onderkant van de eerste balk, zoals hier getoond. Voor mij wordt hij op deze manier nog een pak sterker, maar da's maar mijn smaak natuurlijk
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
-
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk berichtMooi beeld, ik zou hem nog een stuk croppen zodat de linkerbovenhoek samenvalt met de onderkant van de eerste balk, zoals hier getoond. Voor mij wordt hij op deze manier nog een pak sterker, maar da's maar mijn smaak natuurlijk
Mvg,
Wim
Volledig akkoord.
Foto wordt rustiger en mooier.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk berichtMooi beeld, ik zou hem nog een stuk croppen zodat de linkerbovenhoek samenvalt met de onderkant van de eerste balk, zoals hier getoond. Voor mij wordt hij op deze manier nog een pak sterker, maar da's maar mijn smaak natuurlijk
Mvg,
WimDe eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Mvg,
Wim
Heel mooi beeld
grt. Ria
Comment
-
-
Mvg,
Wim
Guy
Comment
-
Ik zou bij deze niet vasthouden aan de vaste verhouding van de foto. Als hij sterker wordt door er een deel af te snijden en zo een ander formaat krijgt vind ik dat best. Wil je de originele verhouding behouden moet je aan de zijkanten beginnen snijden en dan verliest je foto aan kracht vrees ik.Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guderi Bekijk berichtGa akkoord met je voorstel, maar wat gedaan met de vaste verhoudingen van de foto?
Guy
Maar ieder zijn mening daarover, er zijn er ook die omzeggens nooit van die vaste verhoudingen afwijken.
Groetjes
Comment
Comment