Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
no smoking
Collapse
X
-
-
Re: no smoking
Foto staat inderdaad schuin, en erg scherp lijkt hij niet.
Wat zijn de exif's?
Comment
-
Zoals ik kan zien f7.1, 1/2000, iso 200, 92mm.
Ik volg bovenstaande commentaren. Waarom niet al uw scherpstelpunten gebruikt ipv van deelmeting? Ik krijg ook de indruk dat het rechter gedeelte scherper is dan linker.
Grt,
Jean-Pierre
Comment
-
ik heb mijn foto rechter gezet, de foto is genomen op een varende Flandriaboot, daarom misschien die verschillende van onscherpte,
ik heb op dit moment niet gezien, dat mijn toestel op deelmeting stond dus sorry
toch bedankt voor het bekijken en de tips
Comment
-
Nog een beetje kantelen Staat nog niet helemaal recht. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt in je programma om het raster aan te zetten, maar dan zie je het gelijk. Wel een leuk beeld, en dat vanaf een varende boot. Met een beetje na verscherping komt het goedLast edited by Guest4; 24 maart 2014, 16:40.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtmijn gebruikelijk programma heeft geen rastertje, maar ik heb wel een programma ik zal het eens proberen een nog wat verscherpen
bedankt voor je goede raad
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtsorry maar was is een PB
Wanneer je bvb. op mijn nickname kllikt zie je 'privébericht' verschijnen, klik je daar op dan kan je me een privébericht sturen.
Alles wijst zichzelf uit.
Groetjes
Comment
-
Gebeurt mij soms ook dat ik de instelling op een andere soort lichtmeting heb staan of dat ik in diafragma voorkeur aan het werken ben en dat die dan ineens op manueel staat. Maar nu dat ik weet dat die foto vanop een varende boot is getrokken kijk ik er iets anders tegenaan.
Grt,
Jean-Pierre
Comment
-
Comment