Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
probeersel met een effect op....
Collapse
X
-
probeersel met een effect op....
Last edited by Red Falcon; 24 maart 2014, 23:06. Reden: linken weggehaald opdat ze geen invloed meer kunnen uitoefenen om nieuwe versie.Labels: Geen
-
-
Re: probeersel met een effect op....
Loeky na het posten bekijk je toch het beeld en zie je dat dit te groot is (2466 pix)
De structuur vind ik niet geslaagd (mijn smaak).
mvg,
EddySmaken verschillen
-
@ Eddy op de ipad merk,ik dat niet, ik ga vanavond even kijken wat er mis is met die grootte. Dit effect werk gemaakt met twee foto's die reeds verkleind werden op formaat langste zijde 900. Bij Photobucket was de foto zo groot als een stempel, moest erop klikken om het te vergroten. En hierbij het buiten maat.
Wat ik deed is het volgende : foto normaal bewerken, verkleinen en bewaren als WBM, daar heb ik een keuze : patroon, ruis of diffuse. Deze is patroonversie.
Nadien opnieuw openen in PS en bewaren als voor web jpeg of png. De kleur in het originele was verdwenen maar structuur was aanwezig .
Ik vroeg me af of ik dit dan niet op,kleur kon plaatsen. Dat kon als ik mijn originele normale versie gebruikte met daar bovenop die patroonvorm! Beide exemplaren moesten wel wat vergroot worden in coreldraw, gebruikte dat programma omdat ik daarmee beter mijn weg weet.
Nadien voor web in PS. Daar is misschien vergeten het nog eens te verkleinen omdat ik erven kader eromheen plaatse. Zal vanavond eens kijken.
Weet iemand waarvoor een WBM bestand zoal gebruikt wordt ?
Comment
-
Volgens mijn smaak is je probeersel niet gelukt. Ook al is de bewerking een kwestie van smaak, dan nog had je meer aandacht kunnen besteden aan de lijnen in je foto. Zo had je bijvoorbeeld in het midden kunnen gaan staan of als deze positie zo gekozen is door jou had je de horizontale lijnen evenwijdig met je kader kunnen houden.
Sorry Loeky, dit is dan ook enkel mijn mening over de foto.
Mvg John
Comment
-
-
Ik weet niet goed waarom mijn tweede exemplaar weer foutief was. Ik heb ze uit Photobucket verwijderd opdat ze geen invloed meer op elkaar zouden hebben. Als dat de reden kan zijn. Want ik had ze verkleind.
Deze moet nu echt de goede zijn. Anders weet ik het ook niet meer.
@ johnCoopmans : nou ik kan wel terug keren en die foto opnieuw maken. Even kijken of ik die lijnen er beter op krijg. Daar had ik niet aan gedacht. Ik trek niet vaak zulk foto's.
als ik ze weer plaats dan zonder bewerking. Eigenlijk was die bewerking meer een test en weten waarvoor die manier van bewaren gebruikt wordt.
Comment
Comment