f4 ISO80 1/640 Canon PowershotG11
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
onder het masker stopt het feest
Collapse
X
-
-
Re: onder het masker stopt het feest
mooi maar heel jammer van die witte ballon.
zou hem wegshoppen of doorprikken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi maar heel jammer van die witte ballon.
zou hem wegshoppen of doorprikken.
grt,bouk.
Heerlijk beeld, doet me denken aan Crimi Clowns
Comment
-
Tof en sterk beeld. Deed me plots denken, als ik het goed in mijn geheugen voor heb, aan het boek IT, lang geleden ooit eens gelezen. Het ging ook over een clown met ballonnen die de aandacht van de kinderen trok en nadien een verloren een ballon dat kinderen volgen om nadien voorgoed te verdwijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht..... Het ging ook over een clown met ballonnen die de aandacht van de kinderen trok en nadien een verloren een ballon dat kinderen volgen om nadien voorgoed te verdwijnen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtbeetje de Rattenvanger van Hamelen..?
grt,bouk.
Als je de ballonnen verwijdert dan vermindert het beeld in expressie, zou ze dus zo laten, ook niets veranderen aan de belichting, de witte ballon is toch wat doortekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht@ Rovaer '. Wat doe je dan met het verhaal ? Hoort ook bij de foto, denk ik. Als de fantasie geprikkeld wordt is de foto sowieso goed, ook al zijn er een paar technische foutjes.
Als je wilt filosoferen dan misschien beter in chitchat!
Nu, elk zijn eigen mening, ik respecteer de uwe maar laat ook de mijne...Last edited by Rovaer; 23 maart 2014, 12:23.
Comment
-
Ik ben toch wat verrast wat een foto kan losweken . Een geslaagde foto beperkt zich niet door het perfect naleven van alle technische eisen en een compositie die zich enkel tot ordenen beperkt. Wat is een foto als het de kijker niet kan beroeren, een bepaald verhaal kan opwekken? Kijken met enkel de kennis van regeltjes kan zelfs verblinden, en staat het 'zien' in de weg
Wat nu niet wil zeggen dat mijn foto dermate geslaagd is. Ik ben enkel aan het oefenen en ben dankbaar voor elke commentaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door desadeli Bekijk berichtIk ben toch wat verrast wat een foto kan losweken . Een geslaagde foto beperkt zich niet door het perfect naleven van alle technische eisen en een compositie die zich enkel tot ordenen beperkt. Wat is een foto als het de kijker niet kan beroeren, een bepaald verhaal kan opwekken? Kijken met enkel de kennis van regeltjes kan zelfs verblinden, en staat het 'zien' in de weg
Wat nu niet wil zeggen dat mijn foto dermate geslaagd is. Ik ben enkel aan het oefenen en ben dankbaar voor elke commentaar!
Ik blijf er bij dat je een prachtige foto gemaakt hebt, al of niet met de rattenvangers van Hameln...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk berichtIk ben het voor een deel eens met uw reactie, maar ik denk/dacht dat dit een fotoforum is, waar in de eerste plaats de foto aan bod komt. Waar ik me aan stoor zijn de talrijke commentaren die niets te maken hebben met de foto op zich. Maar zoals ik al schreef in mijn verbeterde reactie gun ik ieders mening, maar de mijne is dat je de foto voorop moet stellen.
Ik blijf er bij dat je een prachtige foto gemaakt hebt, al of niet met de rattenvangers van Hameln...
Comment
-
De foto vind ik knap, de fotograaf verteld hier een verhaal, dat wij mogen bekijken! Missch het witte nog wat temperen!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDe foto vind ik knap, de fotograaf verteld hier een verhaal, dat wij mogen bekijken! Missch het witte nog wat temperen!
Het was een oefening op compositie, ben benieuwd wat de docent er volgende week van vindt...
Comment
Comment