Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben niet zo voor fosh eye foto's te vinden, zeker niet landschappen. Daar heeft natuurlijk ieder zijn eigen mening over.
Weet niet welk bewerkingsprogramma je gebruikt. In lightroom maar ook in photoshop denk ik, zou ik lokaal de voorgrond van de foto aanpakken (zoals schaduwen een beetje oplichten)
Wat ik wil zeggen is dzt je niet altijd de gehele foto moet wijzigen.
De lucht in het origineel is goed, wijzig dit dan niet meer.
Ik zou het eerste bewaren, de lucht geeft me hier de indruk dat de wereld op de aarde weegt. Rare uitdrukking maar zo voel ik het aan. Onderaan zou ik het contrast wat verhogen, niet te donker maken omwille van de details
Voor mij de eerste foto, deze zou ik wel met Viveza bewerken. In Viveza van NikSoftware hebt u de mogelijkheid om de schaduwen op te lichten, wat ik ook nog zou doen is vanonder een wat afsnijden de weg heeft geen nut en de banken zou ik wegklonen.
Groetjes
Comment