Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blank of zwart?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blank of zwart?

Even deze foto situeren: Deze is gemaakt tijdens de carnavalstoet te Aalst, de dame in kwestie was geconcentreerd aan het dansen toen ze recht in mijn lens keek.
    Ik hoor graag jullie mening/commentaren

Alvast bedankt om te kijken

Re: Blank of zwart?

Mooi kleurentafereeltje hoor, echt gemeend Zal misschien niet begrijpelijk overkomen, maar de foto nog een beetje kantelen naar rechts en probeer eens een kleinere uitsnede waarmee je het gezicht accentueert en de smink iets meer benadrukt(denk ook een beetje aan de na-verscherping) Ik bedoel zoiets en deze link zet ik hier zodat ook anderen kunnen oordelen(zoveel verschillende meningen natuurlijk), zou ik hem je privé sturen dan is het voor de anderen niet leuk natuurlijk. Als je de link weg wil, laat maar weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      ook mijn gedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie kleuren maar er ontbreekt een beetje scherpte in de blik. Ik denk dat 1/125 tijdens het dansen een beetje traag is.
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Mooi kleurentafereeltje hoor, echt gemeend Zal misschien niet begrijpelijk overkomen, maar de foto nog een beetje kantelen naar rechts en probeer eens een kleinere uitsnede waarmee je het gezicht accentueert en de smink iets meer benadrukt(denk ook een beetje aan de na-verscherping) Ik bedoel zoiets en deze link zet ik hier zodat ook anderen kunnen oordelen(zoveel verschillende meningen natuurlijk), zou ik hem je privé sturen dan is het voor de anderen niet leuk natuurlijk. Als je de link weg wil, laat maar weten
          Dank je wel voor je eerlijke mening en de verbetering! Laat jouw link maar zeker staan, ik kan er alleen maar van leren (dat is ook de reden waarom ik hier op BD ben)

@Saintlambert: Daar heb je gelijk in, het was pas achteraf, toen ik de foto's op pc bekeek dat ik het zag dat deze iets te onscherp waren... op camera leken ze allemaal haarscherp... ook nog iets waar ik aan moet werken.

@Bouk: bedankt voor je mening

Comment

Ga ook voor de link,tof grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Het meeste is hier al geschreven.
              Ik ga ook voor de link van Mark.
              Mvg.

Comment

Ik ga voor jouw versie. in de uitsnede van MGfoto mis ik het rood, dat is toch een deel van het kostuum, en vind ik de huid toch een beetje te vlekkerig. Maar een beetje opscherpen is wel nodig
                grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                  Ik ga voor jouw versie. in de uitsnede van MGfoto mis ik het rood, dat is toch een deel van het kostuum, en vind ik de huid toch een beetje te vlekkerig. Maar een beetje opscherpen is wel nodig
                  grt. Ria
                  Volg Riha, alhoewel de uitsnede van Marc mij ook kan bekoren.
                  Mvg
                  Eric

Comment

Working...
                  X