Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

apassionata

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• apassionata

Door de moeilijke situatie weinig licht maar felle spots , beweging en niet flitsen heb ik een hoge ISO dus ruis en misschien ook wat onscherpte maar ik vond het toch wel de moeite om hem eens te tonen

Re: apassionata

Kan er van mee spreken hoe moeilijk het was om daar een fatsoenlijke foto te trekke, ik was daar op zaterdag. De mijne waren ook niet echt beter door de hoge iso, ik gebruikte de lens 70-200l is f4 van Canon. Met welke lens is deze gemaakt?

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Ik gebruikte een canon 18-135mm f 5.6 want mijn andere is 70-300 en ik heb dan een te beperkt beeld, ik heb soms op sport geprobeerd maar ja dan die ruis,ook al geprobeerd de ruis de reduceren en dit maakt het nog slechter
      het was heel mooi he, ook al zijn ze niet optimaal toch ben ik blij dat ik
      andere mensen kan laten mee genieten;
      grs mvdd

Comment

Ondanks de ruis toch best een geslaagde foto.
        Misschien kan je nog wat croppen zodat het onderwerp minder centraal staat?
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Donker, stage-rook, bewegend onderwerp, constant veranderend kunstmatig licht... lijkt wel een metalconcert!

EN daar heb IK het altijd moeilijk mee, dus respect voor een nog best te pruimen foto.

IZ.
          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

dank je wel voor de goede reactie
            vriendelijke groeten mvdd

Comment

ik had geprobeerd de croppen maar viel tegen omdat dan stukken van de rook moet wegdoen zowel rechts of links viel het tegen
              gs

Comment

Volg zibro toch mooie kleurtjes,grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
                X