Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ook wel een zoetwaterkoraalvis genoemd(omdat die soorten ook zo mooie kleuren hebben)
Collapse
X
-
-
Re: Ook wel een zoetwaterkoraalvis genoemd(omdat die soorten ook zo mooie kleuren heb
Dit is ook achter glas. Leuk gedaan hoor. Misschien ook eens proberen op 1 of 2 stops over te belichten om door te drukken wat de kleur van de vis ten goede komt.
Comment
-
Re: Ook wel een zoetwaterkoraalvis genoemd(omdat die soorten ook zo mooie kleuren heb
Oorspronkelijk geplaatst door Rovaer Bekijk berichtDe vis komt heel mooi uit, maar de beide vissen onderaan lijken mij er te veel aan. Je kunt ze natuurlijk niet bevelen, maar het komt me nu over als te druk.
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDit is ook achter glas. Leuk gedaan hoor. Misschien ook eens proberen op 1 of 2 stops over te belichten om door te drukken wat de kleur van de vis ten goede komt.
Grt,
Jean-Pierre
Comment
-
Ik vind de andere vissen niet storen eigenlijk. Voor de rest ziet het er goed uit.
Ondanks de hoge iso nog niet veel ruis te zien.
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtMisschien ook eens proberen op 1 of 2 stops over te belichten om door te drukken wat de kleur van de vis ten goede komt.Groetjes,
Dominic
Comment
-
-
Wel mooi van kleur,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment