Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Their name..... + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Their name..... + up

Ik heb dit al eens eerder geprobeerd, toen met 1 flesje, wat zegt deze?

Update

Last edited by kawaracer; 21 maart 2014, 14:05.

Re: Their name.....

Leuk idee. Voor mij persoonlijk mag er nog wat meer contrast in.

Comment

Veel beter dan je vorige !!

Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Je vorige heb ik gemist denk ik.. Nie slecht hoor Maar met een iets donkere bg en dan op een zwarte BD achtergrond Is maar een gedacht hoor. Goe bezig
        Last edited by Guest4; 21 maart 2014, 14:13.

Comment

Een update met wat meer contrast en structuur
          De vorige vind je hier

Comment

Op zwarte achtergrond kijkt je update prettiger

Comment

Mooi de up ,tof grts,Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Op zich OK. Hetgeen mij wel opvalt is dat het eerste flesje ( zeg maar ) scherp is tegenover de volgende ( die niet zo scherp zijn ) en dat dan de letters terug scherpte hebben. Beetje raar. Weet wel dat het een bewerking is, maar toch......
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Op zich OK. Hetgeen mij wel opvalt is dat het eerste flesje ( zeg maar ) scherp is tegenover de volgende ( die niet zo scherp zijn ) en dat dan de letters terug scherpte hebben. Beetje raar. Weet wel dat het een bewerking is, maar toch......
                  ik had dit al wel gezien maar tot nu toe stoort het mij niet, misschien dat het mij op den duur wel gaat storen zeker nu je er een beetje de nadruk hebt op gelegd.
                  De 2 achterste flesjes zitten ook in een verschillende laag met verschillende doorlaatbaarheid er zou dus ook in structuur verschil moeten zijn.
                  Last edited by kawaracer; 21 maart 2014, 19:10.

Comment

Hebben ze daar dronkaards begraven?
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Hebben ze daar dronkaards begraven?
                      Ik vind het ook moeilijk, een beetje meer respect zou mogen, vooral bij de 100 jarige viering.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Een close up van het etiket ter verduidelijking

Geen dronkaards en Respect met hopen maar wel 2 onderwerpen die samengaan, het bier is gebrouwen ter nagedachtenis.
                        Last edited by kawaracer; 21 maart 2014, 20:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                          Een close up van het etiket ter verduidelijking

Geen dronkaards en Respect met hopen maar wel 2 onderwerpen die samengaan.
                          En toch vind ik flesjes bier op een kerkhof (op een steen) weinig respectvol, maar dit is alleen maar mijn mening en smaak.
                          Elk evenement wordt trouwens commercieel gebruikt maar daarom ben ik het nog niet met alles eens.
                          Zwaarder wil ik er ook niet aan tillen.
                          mvg,
                          Eddy
                          Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                            En toch vind ik flesjes bier op een kerkhof (op een steen) weinig respectvol, maar dit is alleen maar mijn mening en smaak.
                            Elk evenement wordt trouwens commercieel gebruikt maar daarom ben ik het nog niet met alles eens.
                            Zwaarder wil ik er ook niet aan tillen.
                            mvg,
                            Eddy
                            Toen ik dit biertje voor het eerst proefde was ik met een bierkaartje aan het spelen en toen kwam het idee, zou ik iets kunnen maken voor op een bierkaartje. Ondanks dat het het gewoon voor mijn plezier is, is het toch vanuit een commerciële insteek vertrokken, maar je hebt wel gelijk dat je er niet mee eens moet zijn, maar is er een verschil tussen een grote musical van Studio 100 of een bier.
                            En ik kan u verzekeren mijn respect is groot, het gevoel dat ik had toen ik helemaal alleen op Tine cot rondliep is niet echt te beschrijven, het is iets dat in je kruipt een met je mee naar huis rijdt.

Comment

Working...
                            X