Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto en leuke reflecties! Ik vind het effect van die trap heel apart. Het lijkt net of een gedeelte van de muur een spiegel, maar dit blijkt de wand/leuning (?) van de trap te zijn die zich voor de muur bevindt.
Mooie foto en leuke reflecties! Ik vind het effect van die trap heel apart. Het lijkt net of een gedeelte van de muur een spiegel, maar dit blijkt de wand/leuning (?) van de trap te zijn die zich voor de muur bevindt.
Ik sluit me hier bij aan. Mooi gedaan hoor. Alleen onderaan zou ik dat kleine stukje er nog aflaten, zodat de trap volledig onderaan begint.
Wat ik ook zou uitproberen is links een stuk afdoen tot net voorbij het hoopje papiertjes.
Benieuwd wat dit zou geven.
Comment