Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Distilled 1992

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Distilled 1992

Was eigenlijk iets anders aan het proberen met Light Painting... en dacht om snel dit even te proberen. Voor verbetering vatbaar, dat weet ik, maar is een begin ik denk in de eerste plaats mss een lager standpunt? Lichtinval vind ik leuk op bepaalde plaatsen, maar de whiskybeker valt wat donker uit...

Wat denken jullie? Goeie richting of een 'no go'?

UPDATE (fles rechtgezet + formaat aangepast)
    Last edited by Flandrach; 16 maart 2014, 22:16.
    Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Re: Distilled 1992

Goeie richting of een 'no go'?
    in dit formaat gepresenteerd lastig te beoordelen (toegestaan 1024px langste zijde)

Comment

Ik zou beginnen met de fles recht te zetten !!
      grt. Ria

Comment

Voor het probleem van de beker zou ik die proberen lokaal op te lichten. Fles is gezegd, maar volgens mij wordt dat ook al gecorrigeerd door een lager standpunt.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Nieuwe update geplaatst... fles rechtgezet en formaat aangepast.
          Nog meningen op dit beeld aub? Ik zou deze graag opnieuw proberen, rekening houdende met jullie tips
          Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

Comment

Yep, je moet het orgineel geplaatste beeld in je openingspost laten staan. Meerendeel van de commentaren zijn nu niet te vatten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
              Yep, je moet het orgineel geplaatste beeld in je openingspost laten staan. Meerendeel van de commentaren zijn nu niet te vatten.
              Oeps... even te snel geweest, zal er aan denken de volgende keer!

Weinig respons, nog heel wat werk voor de boeg dus

Comment

Deze is zeker niet onaardig hoor Maar als er eerst een andere stond kan ik het natuurlijk niet vergelijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                  Deze is zeker niet onaardig hoor Maar als er eerst een andere stond kan ik het natuurlijk niet vergelijken
                  Inderdaad, maar was een 'kleine' aanpassing hoor, fles stond (behoorlijk) scheef.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrach Bekijk bericht
                    Inderdaad, maar was een 'kleine' aanpassing hoor, fles stond (behoorlijk) scheef.
                    Duidelijk, weet ik dat Bedankt voor de uitleg.

Comment

Working...
                    X