Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik kijk op zwarte achtergrond en dat geeft wel een heel ander effect. Maar ik begrijp je perfect om in het andere geval wat weg te halen.
Ik heb er geen probleem mee om exif te tonen, meestal zet ik ze er bij, nu gewoon vergeten. Ze zitten niet in de foto omwille van de omzetting naar de maximale resoluties die hier toegelaten worden. Soit, in geval: ISO 100 ; f/9 ; 5 sec ; 55mm
Ik kijk op zwarte achtergrond en dat geeft wel een heel ander effect. Maar ik begrijp je perfect om in het andere geval wat weg te halen.
Ik heb er geen probleem mee om exif te tonen, meestal zet ik ze er bij, nu gewoon vergeten. Ze zitten niet in de foto omwille van de omzetting naar de maximale resoluties die hier toegelaten worden. Soit, in geval: ISO 100 ; f/9 ; 5 sec ; 55mm
Klopt op zwarte bd..heel mooi en dan hoeft er geen stuk af Bedankt voor je exif
Comment