Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog een beetje meringue
Collapse
X
-
-
Re: Nog een beetje meringue
heel mooi Sien.
iets meer lucht nog mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheel mooi Sien.
iets meer lucht nog mooier.
grt,bouk.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Als ex fervent bergwandelaar kan ik hier enorm van genieten Sien.
Ook al kan ik er niet meer in wandelen, toch kom ik er nog steeds graag terug, al is het maar om te genieten van die prachtige natuur.
Mooi vastgelegd, en ben het wel eens met bouk voor dat beetje meer lucht, en dan nog liefst met een paar witte wolken......is het niet bouk .
Groetjes
Comment
-
-
Mooie opname sien grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtAls ex fervent bergwandelaar kan ik hier enorm van genieten Sien.
Ook al kan ik er niet meer in wandelen, toch kom ik er nog steeds graag terug, al is het maar om te genieten van die prachtige natuur.
Mooi vastgelegd, en ben het wel eens met bouk voor dat beetje meer lucht, en dan nog liefst met een paar witte wolken......is het niet bouk .
GroetjesOorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtMaar inderdaad ik zou daar graag ook rondlopen lekker wandelen ik zou heel veel foto maken.
Je zit wel in een hele mooie omgeving Sien.Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtKnappe plaat.
Grt,
Jean-PierreOorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtVeel beter daan je vorigeOorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtMooie opname sien grts,Jozefvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment