Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het enige wat me een beetje stoort in deze, is het halve stervormige lichtpunt links onder.
Verder vind het wel knap.
Groetjes
Er zijn ook wat dingetjes die me storen zoals dat gebouw rechtsonder;lijkt net alsof dat dat gebouw in de fik staat...
Maar die stervormige punt stoort me helemaal niet,integendeel.
Exposure Time 2.5
F Number 8.00
Exposure Program Aperture-priority AE
Exif Version 0221
Components Configuration Y, Cb, Cr, -
Compressed Bits Per Pixel 4
Exif Image Size 2,144 × 1,424
Make NIKON CORPORATION
Exposure Compensation 0
Max Aperture Value 1.7
Metering Mode Multi-segment
Light Source Flash
Flash No Flash
ISO 200
Color Space sRGB
Sharpness Normal
Contrast Normal
Saturation Normal
Focal Length 35.0 mm
Ik had wel iets anders verwacht, vooral qua kleur. Maar ik ben zelf nooit helemaal boven geweest omwille van hoogtevrees. De lichte onscherpte kan ik inkomen omdat de mast draait. Dus heb je dat heb je eigenlijk goed weten op te lossen en omzeilen.
Ik had wel iets anders verwacht, vooral qua kleur. Maar ik ben zelf nooit helemaal boven geweest omwille van hoogtevrees. De lichte onscherpte kan ik inkomen omdat de mast draait. Dus heb je dat heb je eigenlijk goed weten op te lossen en omzeilen.
Heb zo'n zelfde foto,maar met een andere kleur.Vond dat blauwe wel ok.
De mast draaide niet,maar ben wel in dat draai gedeelte geweest (geen foto's gemaakt)
Comment