Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi vastgelegd. De horizon werd reeds vermeld en ik had ook liever een ietsje meer ruimte gezien rechts zodat het windzeil iets verder van de rand was, maar dat is een beetje mierenn...... of misschien kwamen dan wel storende elementen in beeld.
Groetjes
Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Doet eigenlijk wel deugd Ik plaats direct een update naar aanleiding van jullie tips. Heb gepoogd de horizon nu recht te zetten, hopelijk staat hij nu wel recht! Wel niet zo gemakkelijk vind ik... mensen die daarvoor tips hebben? Alvast bedankt!
Groetjes
Roeliee
Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Wat een mooie lensje die 85mm 1.8 daar gaan wij heel veel kijk plezier aan beleven.
Ik zou alle argumenten zeker onthouden en je voordeel er mee gaan doen.
Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Doet eigenlijk wel deugd Ik plaats direct een update naar aanleiding van jullie tips. Heb gepoogd de horizon nu recht te zetten, hopelijk staat hij nu wel recht! Wel niet zo gemakkelijk vind ik... mensen die daarvoor tips hebben? Alvast bedankt!
Groetjes
Roeliee
Horizon mooi recht en een klein beetje meer plaats rechts in de update .
PS En nu ga ik er mee stoppen voor vandaag want de alom bekende 'Zondagse trein der traagheid van BD' is weer aan het rijden.....niet te doen.....
Wat een mooie lensje die 85mm 1.8 daar gaan wij heel veel kijk plezier aan beleven.
Ik zou alle argumenten zeker onthouden en je voordeel er mee gaan doen.
Comment