Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste naaktfoto
Collapse
X
-
-
Re: Mijn eerste naaktfoto
Technisch kan ik geen commentaar geven.
Ik kan enkel zeggen dat ik dit héél erg mooi vind.
-
Zoiets had ik wel verwacht LouisJammer van het handje links. Over de ruimte rechts zullen meningen verdeeld zijn. Op zich valt het mee, maar ik neig steeds om de schat op te schuiven naar rechts, als je begrijpt wat ik bedoel.
Last edited by Guest4; 9 maart 2014, 11:44.
Comment
-
-
Mooi zacht licht Louis,ivm handje is reeds gezegd,toch tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
heel mooi met het licht gespeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtWat denk je van een vierkante uitsnede (zonder handje) en 10% verscherping?
Volledig mee eens, hij wordt zelfs héél mooi.
Prachtig licht.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Na lange afwezigheid ga ik weer tegendraads zijn :-)
Ik vind 'het handje' dat we zogezegd te laat zien de foto voor een groot stuk mee 'maken'.
En wel om de volgende reden(en), de foto is helemaal in landscape en 'horizontaal' georiënteerd.
Dat handje met het armpje in verticale richting doorbreekt de compleet horizontale oriëntering en
maakt een rechthoek van ongeveer 2/3 (niet volledig) van de oppervlakte van de foto (daarom dat ik het er ook mee eens ben dat
er iets meer naar rechts zou moeten worden geschoven :-) )
Het handje mag er voor mij dus helemaal opstaan, maar wel tegen de rand en met dezelfde "belichting", niet opvallend dus ...
Sorry voor de lange uitleg, maar ik kon het niet anders verwoorden.
Een magnifiek beeld vind ik het dus wel degelijk!!Canon EOS5D - 24-105mm f/4L IS USM - EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Speedlite 580EX II - Canon S2is
Comment
-
-
ik vind het goed zoals ie is
mits iets verscherping.
Het handje stoort me totaal niet, en de Grote Zwarte Leegte rechts vind ik heel erg passend hier
Comment
Comment