Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

saint valery sur somme

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• saint valery sur somme

http://i60.tinypic.com/10ej0jt.jpg
    weet niet wat het beste is

Re: saint valery sur somme

Mooi in z/w. Rechts miss. iets meer kijkruimte, maar dit is muggenziften.

Comment

ik wilde de kleur en de zwart wit bijeen zetten om te weten wat jullie het beste vinden maar ik weet niet hoe ik ze allebei
      samen op de forum moet krijgen
      bedankt voor het bekijken

Comment

De ene is een kleine foto in kleur achter een link. De zw/w staat wel goed (misschien nog even centreren).
        De zw/w kan ik wel smaken, maar voor mij mag hij iets scherper.
        Ken de plaats heel goed, wij waren er reeds verschillende keren, en overnachten altijd in het Hotel du Port et des Bains, dat zo ongeveer recht tegenover de lichtbaken gelegen is hier rechts .
        Als het weer (belichting) meevalt zijn praktisch alle foto's beter in kleur, volgens mijn mening toch. Ik heb net eens onze foto's van daar overlopen en ikzelf heb er nog geen enkele naar zw/w omgezet (wat dan ook weer niks wil zeggen natuurlijk aangezien smaken (moeten) verschillen.
        Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
          ik wilde de kleur en de zwart wit bijeen zetten om te weten wat jullie het beste vinden maar ik weet niet hoe ik ze allebei
          Je mag er drie plaatsen hoor in één topic, maar dan krijg je meestal minder commentaar.
          Een kleuren en de zw/w versie er van in één topic, is dus geen enkel probleem.
          Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
            Binnen je 'center' een enter geven en de andere op dezelfde wijze plakken als de eerste

Comment

bedankt voor jullie tips en nu heb ik ook gezien dat er link bij staat, al doende leert men he
              kunnen jullie dat op een apart scherm zien, want jullie zien dat altijd beter dat het niet scherp is
              mijn z/w is wel met HDR gedaan,
              gs mvdd

Comment

Working...
              X