Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een voorbeeld van hoe je met overbelichting en diafragma werkt. Statief neezetten en goed kijken naar je compositie en je krijgt dit resultaat, miss. moet je naderhand nog iets oplichten, maar dit zal niet veel geweest zijn
Alleen links in de diagonale werking boven het zitgedeelte meet ik 2 mm langer dan rechts en vertrek je vanuit de hoeken onder scheelt het op mijn scherm 4 mm links meer dan rechts, en volgens mij nog goed te corrigeren Boven zit het dan wel prima. Denk wel dat jij dat kan hebben deze muggenzift als perfectionist Ik zie aan je foto's dat je dus graag tot in de perfectie werkt, vandaar dat ik er ook even naar keek
Compliment.
Ja Eddy, die belichting he
Als ik naar je foto's kijk dan vraag ik me wel eens af, hoeveel foto's heb je moeten nemen eer je de perfecte instelling had.
Want ik zie hier ook nergens maar het minste belichtingsfoutje.
Echt knap.
Knap geheel, zonder de opmerking van MGfoto zou ik geschreven hebben de perfectie zelve.
@MGfoto, zulke details zie ik over het hoofd. Weer iets bijgeleerd hier, al heb ik er heel erg moeten naar zoeken ondanks je toelichting.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Onderwerpen zoals deze zijn niet mijn ding, in de zin van... hoe kan ik dit nu boeiend fotograferen.. Maar jij kan blijkbaar ALLES boeiend en spannend en origineel fotograferen. Ik kan alleen maar met bewondering en een dosis gezonde jaloezie naar je foto's kijken. Deze is weeral een topper
grt. Ria
Wat kan ik hier nog aan toevoegen na al die positieve reacties Eddy. Een stil moment van een plaats waar het eeuwig stil zal blijven!
Klasse wat je hier hebt geplaatst.
Comment