Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Genieten van de rust en stilte aan de verzande Zwingeul + update
Collapse
X
-
-
Re: Genieten van de rust en stilte aan de verzande Zwingeul
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtHier mis ik toch wat licht Daniel.
Mvg.
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtKan hier in volgen vosse maar dat is iets waar ik meestal een probleem mee heb met het licht boven zee. Zelden een mooie blauwe lucht en dan geen witte wolken als deze die ik zie boven het vaste land. Meestal ook een lichte nevel boven zee al is dit hier niet het geval links op de foto en rechts wel een begin er van in de wolken.
Gr, Daniel.Last edited by Guest4; 6 maart 2014, 18:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDaniel, dit gebeurt er met je foto als ik alleen al je histogram aanpas : Het een mooi beeld hoor
In elk geval bedankt voor de medewerking waar ik weer iets heb uit kunnen leren.
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtBedankt MG voor de bewerking maar zou kiezen tussen de twee. ...
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtKan hier in volgen vosse maar dat is iets waar ik meestal een probleem mee heb met het licht boven zee. Zelden een mooie blauwe lucht en dan geen witte wolken als deze die ik zie boven het vaste land. Meestal ook een lichte nevel boven zee al is dit hier niet het geval links op de foto en rechts wel een begin er van in de wolken.
Gr, Daniel.
Ik zie toch nog weinig verschil tussen de twee, maar ja het is nog vroeg hé, ben nog niet wakker...
Mvg.
Comment
-
mooie update.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
euh...?
ik heb ze alle 2 op een ander tabblad gezet, en van de ene naar de andere geklikt....
en ik zie totaal geen verschil!?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichteuh...?
ik heb ze alle 2 op een ander tabblad gezet, en van de ene naar de andere geklikt....
en ik zie totaal geen verschil!?!?Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk vind ze allebei heel mooi.....want het zijn krak dezelfde .
Groetjes
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk berichtKlopt Daniel, ik ben er ook heel veel te vinden aan zee.
Ik zie toch nog weinig verschil tussen de twee, maar ja het is nog vroeg hé, ben nog niet wakker...
Mvg.Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtToch is er een miniem verschil in het donkerste blauw maar bijna niet merkbaar. De kleuren waren zoals ik ze heb gezien maar nadien heb ik nog een oefening gedaan op een andere foto om het water in het zand minder blauw te maken en met wat probeersels met de brush in LR is dat redelijk gelukt. Deze waterplassen zijn op de diepste plaatsen maar maximum 15 cm die en moeten meer de doorschijn van het zand krijgen in plaats van de blauwe schijn van de lucht. Met de update heb ik niemand op het verkeerde spoor willen zetten en zo zie je dat er hier toch echt goed naar de foto's en de updates gezien wordt. Al zet ik hier niet veel reacties op geplaatste foto van anderen toch lees ik alle commentaren die er bij geplaats worden waar ik al veel heb kunnen van leren.
Gr, Daniel.
Mvg.
Comment
Comment