Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
..Toen ik de lucht zag, ben ik in de vooravond als een idioot naar de Noorpolder gereden. Ik had dit voor geen 'goud' willen missen dus, vandaar de titel. Niet de perfecte avondfoto's, maar de lucht was spectaculair
Zuidelijke kijkrichting - WB- aut
Westelijke kijkrichting WB - daglicht (waar wat overtollig blauw in voorkomt, maar voor mij had het wel iets speciaals) In de converter even de aut aangeklikt.
Inderdaad beide heel mooi. Mooie beeldcontrasten in de eerste. De twee bomen en de twee koeltorens met de spiegeling, een aparte foto waard. De lucht van de tweede foto vind ik net wat "magischer".
Inderdaad beide heel mooi. Mooie beeldcontrasten in de eerste. De twee bomen en de twee koeltorens met de spiegeling, een aparte foto waard. De lucht van de tweede foto vind ik net wat "magischer".
Inderdaad, maar dan wel zonder die paal (windmolen?) ervoor.
Reactie's vallen me nog mee eerlijk gezegd Ik had technisch wat opmerkingen verwacht
Voor de koeltoren draait volgens mij een windmolen, ik kan proberen te shoppen
Dank voor alle reactie's
Technisch kan ik je niets bijbrengen, daar weet jij meer over dan mij. Ik ben een gevoelsfotograaf
Daar komen vaak ook de mooiste foto's vandaan, heb je al zeker bewezen Dominic. Maar.... Niet te bescheiden, want je weet wel waar je mee bezig bent hé Het is niet allemaal op het gevoel wat je toont hier
Laatst hoorde ik in een youtube filmpje een fotograaf spreken over compositie en hoe hij er een hekel aan had hoe fotografen bij foto's van landschappen met waterreflectie altijd de neiging hebben om de horizon pal in het midden van de foto te leggen. Voor hem deed het enorme afbreuk aan de foto. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, alhoewel ik vind dat hij misschien wel een punt had.
Mooie kleuren, maar in de 2e gaat het lichtroze te abrupt over naar het blauw. Het ziet er bewerkt uit. Wellicht een schuivertje te ver getrokken, vermoed ik.
Comment