Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strandribbels
Collapse
X
-
-
Re: Strandribbels
Het is misschien wel je eerste hier op het forum, maar het zal wel niet je eerste foto zijn, waarmee ik wil zeggen dat ik hem verduiveld héél goed vind.
Voor mij een prachtige omzetting en mooi scherp. Niet gebruikelijk dit portretformaat voor een landschap, maar ik kan deze toch meer dan smaken .
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHet is misschien wel je eerste hier op het forum, maar het zal wel niet je eerste foto zijn, waarmee ik wil zeggen dat ik hem verduiveld héél goed vind.
Voor mij een prachtige omzetting en mooi scherp. Niet gebruikelijk dit portretformaat voor een landschap, maar ik kan deze toch meer dan smaken .
Gr, Daniel.
Comment
-
-
Mooi hoor.
Ben benieuwd naar de kleurenversie.
Comment
-
-
-
knappe fotoeen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
De reden dat de foto in portret werd genomen is eenvoudig. Het onderwerp waren de ribbels. Als ik de foto in landscape had genomen dan was er te veel zand naast de ribbels.
Dat is mijn mening. Maar ja, gelukkig verschillen de meningen, maar goed ook.
Ik ben nog niet zo lang bezig met fotografie en leer dus heel veel door kritiek te krijgen.
Men had mij als gezegd dat een foto zo eenvoudig mogelijk moest zijn en al het overbodige, wat niet met het onderwerp te maken had, er af moest.
Nu deze foto is een poging tot het bij de essentie houden van het onderwerp.
nonkelmi, ik poog, zoals u zo mooi hebt uitgelgd, de foto in het midden te krijgen, het lukt niet. maar ik zal bij een volgende post nog een poging ondernemen. Sorry
MvgEen foto is altijd mooi, als u er maar zelf achterstaat.
Comment
Comment