Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laat ons met rust + update.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laat ons met rust + update.

    ik zat tussen de struiken om hen niet te storen
    genomen met een 18-135mm




    Update:


    ik heb uw raad eens opgevolgd de foto verscherpt en de kleuren minder rood
    vind je hem nu beter
    toch nog altijd bedankt voor je raad
    mvdd
    Last edited by Red Falcon; 6 maart 2014, 18:59. Reden: Slotje eraf gehaald

  • #2
    Re: laat ons met rust

    Teveel rood in je kleurtoon aanwezig Ook niet mooi scherp op de Canadezen, helaas. Maar oefening baart kunst Komt allemaal wel goed

    Comment


    • #3
      Re: laat ons met rust

      ik weet niet hoe het komt dat je zegt dat de Canadezen niet scherp zijn als ik mijn originele foto vergroot dan staan de voorste scherp
      de kleuren van het winterse groen dat had in de werkelijkheid zo een grauw kleur,
      ik zie geen rood maar wel bruine doffe kleur zoals de winter het kleurt het was ook bij een lichte ondergaande zon
      ik denk dat smaken verschillen want de foto werd al door een fotograaf besproken en vond hem prachtig ik ben in een fotoclub met een fotograaf als leraar
      en toonbeeld
      toch bedankt voor het commentaar

      Comment


      • #4
        Re: laat ons met rust

        Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
        ik weet niet hoe het komt dat je zegt dat de Canadezen niet scherp zijn als ik mijn originele foto vergroot dan staan de voorste scherp
        de kleuren van het winterse groen dat had in de werkelijkheid zo een grauw kleur,
        ik zie geen rood maar wel bruine doffe kleur zoals de winter het kleurt het was ook bij een lichte ondergaande zon
        ik denk dat smaken verschillen want de foto werd al door een fotograaf besproken en vond hem prachtig ik ben in een fotoclub met een fotograaf als leraar
        en toonbeeld
        toch bedankt voor het commentaar
        Ok prima maat, het is uw foto
        Vriendelijke groeten,
        De fotograaf

        Comment


        • #5
          Re: laat ons met rust

          Alleen de ganzen even in de begin post zetten.:thumbup:

          Vriendelijke groet, jessey

          Comment


          • #6
            Re: laat ons met rust

            Let op, maar kijk maar wat je ermee wil doen, maar je mag maar 1 topic per dag opstarten

            Comment

            Working...
            X