Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar is de boot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar is de boot


  • #2
    Re: waar is de boot

    Mocht van mij wat scherper, enne.......moet dat zwarte rouwkader écht .
    Wat jammer dat je in feite twee onderwerpen hebt hier.
    Die stukjes van kranen die boven de horizon (die wel erg afhelt, maar dat kan in werkelijkheid zo zijn, dat weet ik niet) uit steken zou ik ook nog wegclonen.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: waar is de boot

      Je hebt een mooi standpunt gekozen en als beeld ziet het er heel interessant uit. Maar ik mis ook scherpte en de foto, met name de voorgrond, is erg flets
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: waar is de boot

        de foto is genomen in de haven wat ik persoonlijk niet slecht vind dat je dat in de achtergrond opmerkt , wat de 2 onderwerpen betreft hoort het heen bij het andere,
        de kader daar heb je gelijk ik kan die wat minderen, wat de scherpte betreft, de foto(verschillende foto's genomen) is genomen voor HDR en dus ook in HDR bewerkt misschien is dit wat je ziet maar bij mijn originele foto is alles perfect scherp,
        toch bedankt voor de reactie
        mvdd
        Last edited by mvdd; 5 maart 2014, 08:12.

        Comment


        • #5
          Re: waar is de boot

          leuke opname.
          bolder wel; maar het anker heeft niet veel met een (boot) schip te maken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: waar is de boot

            Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
            de foto is genomen in de haven wat ik persoonlijk niet slecht vind dat je dat in de achtergrond opmerkt , wat de 2 onderwerpen betreft hoort het heen bij het andere,
            de kader daar heb je gelijk ik kan die wat minderen, wat de scherpte betreft, de foto(verschillende foto's genomen) is genomen voor HDR en dus ook in HDR bewerkt misschien is dit wat je ziet maar bij mijn originele foto is alles perfect scherp,
            toch bedankt voor de reactie
            mvdd
            Ah, HDR had ik niet gezien maar verklaart voor mij wel waarom ik het wat flets vind. Ik vind dat er doorgaans met foto's die in HDR bewerkt zijn veel natuurlijk contrast verloren gaat.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: waar is de boot

              ik volg Djivan
              een mooi en veel gebruikt kadertje hier is het "Eddy-kadertje" (je moet de zoekfunctie hier maar eens gebruiken)
              bij het verkleinen van je foto mag je nog iets verscherpen

              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: waar is de boot

                bedankt voor de instructies , ik ben nog maar een week bezig met BD dus nog veel leren ik ben ook blij om wat goede reacties te horen want ik ondervind dat je veel negatief
                krijgt soms gegrond soms niet ik wil wel veel bijleren maar het is ook leuk om eens iets positief te horen

                Comment


                • #9
                  Re: waar is de boot

                  Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
                  bedankt voor de instructies , ik ben nog maar een week bezig met BD dus nog veel leren ik ben ook blij om wat goede reacties te horen want ik ondervind dat je veel negatief
                  krijgt soms gegrond soms niet ik wil wel veel bijleren maar het is ook leuk om eens iets positief te horen
                  Kan dan voor jou misschien raar klinken, maar van de negatieve reacties waar je op "fouten" gewezen wordt, leer je nochtans het meest.
                  Dat ervaar ik toch zo .
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: waar is de boot

                    natuurlijk maar ik denk dat we toch ook moeten oppassen welke reacties we geven want iedereen zet toch zijn foto erop
                    eerst en vooral omdat je fier bent met je foto en ook ten tweede om te leren, ik heb nu de laatste dagen veel reacties opgevolgd
                    en soms vind ik het soms hard voor de mensen niet alleen voor mij, ikzelf kijk naar iemand zijn foto en leer eruit, en probeer voor mij lessen eruit te halen
                    weet je iedereen is een mens met een hart soms moet je toegeven ze hebben gelijk en soms denk ik wat erg voor die persoon, want die heeft toch intens zijn
                    best gedaan om een mooie foto te maken, ik heb 3jaar cursus gevolgd en veel kritiek gekregen en nu ben ik in een fotoclub waar men elke maand onze foto's
                    bespreken, waar men goede en slechte dingen zegt maar je kent de mensen en weet wat je moogt zeggen op computer ken je iemand niet en daarom soms
                    gevaarlijk om te kwetsen want zelf al ben je prof fotograaf ieder heeft toch een eigen mening over iets
                    Dus daarom mijn reacties ik hoop dat je me begrijpt
                    ik krijg nog altijd graat reacties om mijn foto's
                    mvg mvdd

                    Comment


                    • #11
                      Re: waar is de boot

                      Ik begrijp wat je zegt.
                      Vergeet niet dat de ervaren leden hier zijn om je te helpen, en met kritiek om gaan is ook een kunst.
                      Natuurlijk we willen allemaal de loftrompet horen maar ook Mark Tuitert heeft geleerd dat goud niet voor iedereen is weggelegd (hiermee zeg ik niets over je foto of over jouw).

                      Mijn mening over de foto dan.
                      Ik zie twee rust punten en dat maakt de foto onrustig, maar dat is mijn mening, jij bent de artiest, kunstenaar, fotograaf.

                      Comment

                      Working...
                      X