Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laag bij de grond...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laag bij de grond...

Een probeersel voor de Challenge. Toch maar niet...

Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Laag bij de grond...

Kleurruimte is wel mooi, maar je bg voor mij net iets te ruimtelijk waardoor de mooie groene kleur overdadig aanwezig is Het softe en beperkte scherptediepte op de bloem is wel fijn om naar te kijken en verveeld niet Van mij hoef je geen update te plaatsen, want het is uw beeld, en dat moet respectabel blijven

Comment

Ik snij er wel een stukje af Dat zal idd beter worden. Bedankt voor de commentaar en je visie!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Het is een mooi bloemetje dat inderdaad laag tegen de grond zit. Voor mij kan er wat werk van gemaakt worden vooral die bruine dorre grassen vind ik er niet zo denderend aan.
        Door een andere uitsnede kan je al heel wat verhelpen

Om het kort te houden heb ik een voorbeeldje gemaakt. Maar ik denk dat het nog beter kan. Aangezien jij een krak bent in PS zul je er wel geraken.

voorbeeldje : als je wilt haal ik het weer weg.

Comment

Bedankt Loeky, zo had ik het nog niet bekeken!
          Laat aub maar staan hoor!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Die versie van Loeky is wel mooi maar een beetje teveel saturatie, denk ik.
            Ik zie liever de kleuren van hier.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

maar een beetje teveel saturatie
              , euh ik heb dat niet aangeraakt, Eddy. Wel achtergrond wat vager gemaakt om die andere bruinachtige twijg te minderen. Daardoor kwam de bloem ook meer naar voor. Misschien heb ik het ook wat verscherpt. Dat kan ook, maar heel zeker ben ik niet meer.

Comment

Ik vind dit een hele mooie opname. Verrassend genoeg stoort de bruine twijg mij niet.

Mvg john
                http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Mooie opname,en volg johnCoopmans ivm twijgjes,grts,Jozef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                    , euh ik heb dat niet aangeraakt, Eddy. Wel achtergrond wat vager gemaakt om die andere bruinachtige twijg te minderen. Daardoor kwam de bloem ook meer naar voor. Misschien heb ik het ook wat verscherpt. Dat kan ook, maar heel zeker ben ik niet meer.
                    Zet de 2 foto's eens naast mekaar Loeky.
                    Als hier geen verschil van saturatie is , serieus blijven a.u.b.
                    mvg,
                    Eddy
                    Smaken verschillen

Comment

Uitsnede van Loeky en originele kleuren.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Pffff Eddy ik heb weer zitten zoeken wat ik kan gedaan hebben maar ik had de gegevens niet meer, maar aan saturatie in PS kom ik eigenlijk 'nooit' wel al geprobeerd, maar omdat dit de kleuren teveel in de war brengt blijf ik daarvan af. Dus gezocht wat ik in godsnaam nog zou kunnen gedaan hebben.
                        Kleurzweem weghalen, dat kan omdat ik dat bij mijn foto's ook doe. Maar dat veranderde nog niet heel veel aan het geheel. Dus keek ik of in de achtergrond verdonkerd heb om de bloem meer te laten doorkomen, ze komt ook losser van haar achtergrond, maar ik denk dat ik dat gedaan heb meer om die andere bruine twijg nog iets meer te verdoezelen. Vermoed dat het dat is dat ik gedaan heb en dat die kleurverschil geeft. Maar nu zoek ik niet meer hoor.
                        Ik heb verder zitten zoeken omdat ik heel zeker wist dat ik aan saturatie, niet gezeten had. Ik zie ook niet een reden waarom ik daaraan zou zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                          Uitsnede van Loeky en originele kleuren.
                          Ga hiermee akkoord.
                          Mvg.

Comment

Working...
                          X