Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mist in 't bos
Collapse
X
-
-
Re: Mist in 't bos
Man...echt mooie foto! Ik hou wel van zo'n dingen... wou dat ik er ook zo had Altijd de motivatie om te blijven oefenen!Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART
Comment
-
-
Knappe z/w opname van dit bosschap
Mvg john
Comment
-
Erg mooi. Ik zit er al een tijdje naar te kijken om te weten te komen welke bewerkingen je erop gedaan hebt. Rond de 2 voorste bomen zie je een lichte gloed, wat me doet vermoeden dat er lokale belichtingsaanpassingen werden toegepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtErg mooi. Ik zit er al een tijdje naar te kijken om te weten te komen welke bewerkingen je erop gedaan hebt. Rond de 2 voorste bomen zie je een lichte gloed, wat me doet vermoeden dat er lokale belichtingsaanpassingen werden toegepast.
Hier in deze foto werd er niks lokaal aangepast. Het licht dat je ziet is effectief het licht dat achter de boom links en rechts zat. Dit waren openingen, of hoe noem je zoiets, in het bos waar het zonlicht probeerde maar niet lukte om er helemaal door te komen, waar ik eigenlijk hard op gehoopt had. Maar toch niet gelaten om er enkele foto's te maken...
Bedankt voor uw reactie, ook de andere mensen die gereageerd hebben.
Mvg.
Nog een toevoeging : Best te bekijken op de zwarte BG.
Comment
-
mooi in beeld gebracht,compo en sfeer tof ,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Ja man knap werk ik tip deze voor een HoF plaats maandagMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
Comment