Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Had jij wel een hoes over je camera, of is tie waterdicht? Je hebt hier beduidend een sterker contrast gebruikt dan je vorige HOF Ik zou durven(maar hoeft niet hoor) iets onder de plu op te lichten..Maaare nie veel hé Maar zet niet direct een update hoor, want als jij hem goed vindt, zo laten Rasper Trouwens die dame had een oogje op jou
Had jij wel een hoes over je camera, of is tie waterdicht? Je hebt hier beduidend een sterker contrast gebruikt dan je vorige HOF Ik zou durven(maar hoeft niet hoor) iets onder de plu op te lichten..Maaare nie veel hé Maar zet niet direct een update hoor, want als jij hem goed vindt, zo laten Rasper Trouwens die dame had een oogje op jou
Ah, een paar druppels kan dat ding wel verdragen. De mouw er eens overheen en voilà . De gezichten heb ik al redelijk wat opgelicht, dus ik durf niet verder te gaan.
Die dame had me inderdaad in de gaten
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel RaspoetBekijk bericht
Fijne straatfoto, spijt dat mevrouw haar gezicht verstopt is.
Bedankt. En inderdaad op zich spijtig van het gezicht, maar anderzijds wel leuke illustratie van de situatie, vond ik. Dat ze droog bleef was duidelijk belangrijker dan te kunnen zien waar ze liep
Ah, een paar druppels kan dat ding wel verdragen. De mouw er eens overheen en voilà . ....
't is natuurlijk een Nikon...
maar
ik heb mijn kodakfabrikant gemaild om te vragen of mijn toestel (60D) tegen motregen kan...
antwoord:
"normaal wel,
maar je hebt maar 1 druppel nodig die verkeerd valt..."
tja...
dus zie je mij zeeeeeeer zelden met mijn toestel in de regen
Bedankt. En inderdaad op zich spijtig van het gezicht, maar anderzijds wel leuke illustratie van de situatie, vond ik. Dat ze droog bleef was duidelijk belangrijker dan te kunnen zien waar ze liep
Comment