Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

First one: Zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: First one: Zonsondergang

Oorspronkelijk geplaatst door Queenbee Bekijk bericht
    Een heel mooi foto wat mij betreft.
    Grt Queenbee
    Bedankt!
    Nikon D90 -
    "You don't take a photograph, you make it."

Comment

Een foto die ik graag bekijk, en had hem al een paar keer bekeken voordat ik mijn comment wilde schrijven. Wat me opvalt is dat je niet wil overdrijven in enerzijds de oplichting, dan wel anderzijds het wat spectaculairder maken. Zo zie je het ook in werkelijkheid terug(waarschijnlijk) en dat heb je redelijk goed overgebracht. Eerst dacht ik dat de horizon wat bol stond, maar dat is mi gezichtsbedrog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Een foto die ik graag bekijk, en had hem al een paar keer bekeken voordat ik mijn comment wilde schrijven. Wat me opvalt is dat je niet wil overdrijven in enerzijds de oplichting, dan wel anderzijds het wat spectaculairder maken. Zo zie je het ook in werkelijkheid terug(waarschijnlijk) en dat heb je redelijk goed overgebracht. Eerst dacht ik dat de horizon wat bol stond, maar dat is mi gezichtsbedrog.
        Over die horizon zou je dat idd denken, maar toch is het niet zo. Vergeet niet dat dit niet echt een horizon is, denk ik. Want links heb je gebergte zowat en rechts de zee. (Natuur leeft toch) Zee beweegt, zoals die landschap links die misschien wat misvorming kan hebben zoals een berg die een top heeft en naar beneden gaat . Dit zorgt dan idd voor dit gezichtsbedrog.

Toch bedankt voor de comment.
        Nikon D90 -
        "You don't take a photograph, you make it."

Comment

deze kan ik zeker smaken,
          ook mijn eerste gedacht was dat ie bol stond...
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X